We gaan

27 juni 2015 - Thuis, Nederland

Daar gaan we dan , bijna . Al jaren plannen, vanaf 2012 een echt  plan en dan ineens...

Morgenvroeg de trein van 9.08 uur naar schiphol...Zondagmorgen om 10.10 uur plaatselijke tijd zullen we in Bangkok landen. Om 10 dgn later door te vliegen naar Sumatra...daar waar mijn vader is geboren..

En ja....alleen met handbagage.....en ja ik ben wat vergeten, alleen weet ik jammer genoeg nog niet wat....En ja....we gaan verdwalen.....en ja we worden ziek....

En ja we gaan genieten en avonturen beleven.

Op  een groot avontuur....en zekers voor onze grote kleine man, die gelukkig allang slaapt..

Tot aan de andere kant van de wereld...

groetjes Suus.

1. Aak:
    26 juni 2015
    Wat ontzettend stoer van jullie en wat zul je terug komen met ontzettend veel ervaringen.
    Ik wens jullie alvast een goeie reis.
    Liefs Aak
  2. Jessica en desmon:
    26 juni 2015
    Wij wensen jullie een super mooie vakantie toe geniet er van en als jullie terug zijn zien we graag foto's en horen graag jullie verhaal heel veel plezier en geniet er van .Groetjes Desmon & Jessica
  3. Kristien en Jon:
    26 juni 2015
    Lieve Suus en Erik,ga vooral genieten van deze onvergetelijke ervaring,Max zal dit ook nooit vergeten.We hopen veel te mogen zien op deze blog.Liefs vanuit Almelo
  4. Elke:
    Veel plezier
  5. Hans en Ingrid:
    26 juni 2015
    Erik , suus en max , heel veel plezier, geniet ervan, wat dacht je van de oordopjes?.. Of je moet vroeg op willen staan voor een moskeebezoek.. denk nog even aan lake maninjau (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lake_Maninjau) ach ja, het is er overal mooi! En ff lekker de padang keuken uitproberen!.. RENDANG!
  6. Esther:
    26 juni 2015
    Een hele goede reis en heel veel plezier samen!! Ik lees graag jullie avonturen.
  7. Herman en Jerusa:
    ..ajoen2 ajoen onder die hoge klapperboom..(zingend)...hahahaha
    Erik, Suuz en Max..geweldig ja..naar Indonesia. (rijmt ook nog)
    Wij wensen jullie een geweldige,avontuurlijke vakantie toe!!
    Groetn....
  8. Katrijn:
    27 juni 2015
    Ik wens jullie een veilige reis en ga er maar vanuit, eenmaal daar komt ALLES goed!!! Geniet geniet geniet!!! Xxx
  9. Astrid:
    Erik, Suus en Max,
    Heeeel veel plezier en lekker genieten het wordt een top reis !
    Groetjes as xxx
  12. Dennis:
    Veel plezier!
  13. Fer, Diana, Nigel:
    27 juni 2015
    Lieve Suzanne, Erik en Max, wij wensen jullie een onvergetelijk mooie reis en geniet er vooral van. Leuk dat wij alles kunnen volgen via dit reisblog. Ben erg benieuwd naar jullie avontuur!
    Heel veel groetjes en dikke X
  14. Papa en mama:
    27 juni 2015
    Wat een avontuur geniet er van en al die mooie ervaringen .Heel veel liefs en een dikke zoen xxxxxxx.
  15. Leon & Ellen:
    27 juni 2015
    Lieve allemaal, het zal een onvergetelijke reis worden.
    Goede reis en geniet ervan!!
    Op deze manier kunnen we een beetje meegenieten .
    Groetjes en een dikke knuffel.
  16. Marlies:
    Heel veel plezier!!
  17. Angela:
    27 juni 2015
    Heel heel veel plezier!!!
    Pas goed op elkaar en geniet!!!
    Liefs Angela
  18. José Vroom:
    27 juni 2015
    Spannend en stoer! Ik wens jullie heel veel plezier. Geniet er heerlijk van, dan hopen wij van al jullie belevenissen op de weblog te genieten.

Liefs, José
  19. Marjon Jacobs:
    27 juni 2015
    Wij wensen jullie een fantastische vakantie toe. Geniet van elkaar en de mooie plaatsen die jullie aan doen.
  20. Doret:
    28 juni 2015
    Hoi Suus, Eric en Max,

Wanneer jullie dit lezen, zijn jullie al een aardig eindje op weg met jullie avontuur. Heel veel plezier met elkaar met veel mooie, bijzondere momenten!
    Liefs, Doret
  21. Isaak:
    28 juni 2015
    Heel heel veel plezier!!!Goede reis en geniet ervan!!
    Groetjes!!!
  22. Elke:
    29 juni 2015
    Wat mooi dat alles goed gaat.