Eerste dagen Bkk.

28 juni 2015 - Bangkok, Thailand

Zonder al teveel problemen in Bangkok gekomen wat vertraging omdat een passagier uit het vliegtuig werd gezet.Gisterenavond meteen heerlijk gegeten...hmm dat word nog wat.

Lekker scheuren met een tuktuk....yeehaaaMax moet mn ff wennen aan alle indrukken.Alle thais vinden hem wel interessant, en spreken hem bijna ook allemaal aan...Vandaag de stad verkent..de eerste tuktukritjes en boottocht .Max heeft al offers gebracht en diverse goedgelukjes gevraagd. Heerlijk om te zien hoe druk hij daar mee bezig is..Neemt het allemaal erg serieus.De eerste blouses ,voor de bruiloft van Kristien en Jon worden nu gemaakt.Wel op smaak van Max..die weet wat hij wil..Zometeen gaan we op foodtour in chinatown..Op pad met een local , ben benieuwd..Vanmorgen bij het ontbijt in het hotel al dragonfruit, en verse rambutan gehad...

We genieten volop..

Suus.

1. Juf Nienke en groep 4:
    Hallo Max (en ouders natuurlijk),

We lezen dat jullie het nu al leuk hebben op jullie reis. We hopen dat dat zo blijft! We zijn natuurlijk wel een beetje jaloers. We zijn vandaag nog een beetje aan het werk geweest. Vanmiddag moeten we onze tafels schoonmaken. Dus je snapt wel waarom we jaloers zijn!! Wij wensen jullie heeeeeel veeeeel plezier.
    Groetjes van uit het tropisch warme Holten!!

De kinderen van groep 4 en hun juffen!!
  2. Papa en mama:
    29 juni 2015
    Leuk jullie verslag te lezen en genieten er dubbel en dwars van en dat eten daar was ik niet bang voor dat zit wel goed bij jullie .Die offers Max zijn dat bloemen of eten?Nu veel plezier met jullie tochtjes xxxxx en geniet er van groetjes van ons!!!!
  3. Anita:
    He beste mensen.........
    Stond ik klaar om in de rugzak van Max te springen....heb ik de trein blijkbaar gemist. Het wordt vast een hele gave vakantie (ook zonder mij....snif, snif). Heel veel plezier en geniet ervan. Tot laterrrrrr.

Treurende Anita
  4. Suzanne:
    29 juni 2015
    Leuk al die reacties. Mam, max heeft versierde stokjes geofferd..uiteraard met ingestoken geld.
    Die kan je dan in 1 of andere versierde emmer steken... Dat lijkt voor mijn gevoel weer meer op een pinata..je weet wel zo 1 waar snoep uit komt, als je erop slaat.Erik probeert nog foto,s bij te voegen, dit gaat wat moeilijk.
  5. Papa en mama:
    29 juni 2015
    Er zijn al leuke foto,s binnen gekomen Suus fijn om dat allemaal te zien goed gelukt Erik. leuk in de tuktuk doet ons denken aan Java weet je nog?doei allemaal extra pakkerd voor Max xxxx
  6. Kristien en Jon:
    29 juni 2015
    Had ik niet gezegt,dat het een casual feestje wordt,komen jullie met een paar wereldblouses aan,hawai print toevallig?
    Mooie foto's en als ik het verslag zo lees,gaat het afvallen niet meer lukken,maar dat maakt niet uit,jullie zijn toch welkom.Veel plezier x
  7. René:
    30 juni 2015
    Hoi Suus, leuk te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en gelijk al ingeburgerd wat Max betreft. Tot het volgende verslag. Wij hebben de vakantie er bijna opzitten, in Nederland wachten ons tropische temperaturen, zijn we gelukkig al aan gewend.
  8. Jolijn:
    lieve allemaal
    wat ben ik blij dat jullie er zijn en dat jullie nu lekker kunnen genieten was het eten leuk maandagavond denk aan jullie veel plezier en pas goed op mekaar dikke kus van ons
  9. Jolijn:
    lieve allemaal
  10. Jolijn:
    1 juli 2015
    via Jolijn even mee gespiekt, heerlijk allemaal! genieten mensen en slamat makan! groetjes en take care. Ans, (moeder van Jolijn)