Easy dagje.

26 juli 2015 - Samosir, Indonesië

We doen rustig aan en lummelen behoorlijk. Het plan om lekker aan het water ergens te zwemmen en te zonnen laten we varen.De zon laat zich nml niet echt zien.
Max is ook weer een beetje gammel, en nog niet echt fit.
We kaarten wat en als Max 's middags ff gaat slapen, drinken we bij de buren koffie. Het guesthouse adverteert met het hebben van een German bakery. Lekkete koffie hebben ze wel.De kaneelbroodjes kunnen er mee door , de chocolade, kaas? muffin is wat droog.
De grote tuin met zwembad zit vol met hotelgasten, toch niet ons ding.
Voor het kopje, lekkere , koffie betalen we netzoveel als 2 Liberta pancakes met vers fruit.Ik kan er niet over uit dat de prijsverschillen en verhoudingen hier in indonesie wel erg vreemd zijn. We gaan weer terug naar de andere backpackers. We zitten lang op het terras, eten en drinken er gezellig. Max vermaakt zich afwisselend met diverse gasten. Ligt uitgebreid boj Mr Moon op de bank t.v te kijken en dreigt er bijna in slaap te vallen. Omdat we morgen vroeg weg gaan nemen we alvast afscheid van Mama (de zorgzame zus van Mr Moon) en de jongens. Er vloeien nog net geen tranen. Een paar echte hollandse klompjes blijven bij Mama, weet een bijzondere vroyw tijdens onze reis.