Laatste dag Tangkahan.

14 juli 2015 - Tangkahan, Indonesië

Mijn ochtend begint weer in de hangmat. Na een rustig ontbijt wandelen we door het dorp richting het olifanten verblijf. We komen veel bekenden tegen. Vanaf de overkant horen we veel onrust. Van dorpelingen begrijp ik met mijn beetje bahasa , rode aap , wit gezicht en lange armen. Gibbons dus, wat een druktemakers. Stukje verder lopen er weer aapjes en koeien op de weg.
Ook zien we waterbuffels, lekker in een drappig modderbad.
We hangen wat rond bij de olifanten, en de vissers daar. We drinken op een terrasje wat, en dan komen ook de andere olifanten weer terug van de jungle track. Ze nemen een douche en veel blad op hun rug.
Als we terug wandelen komen we de lieve wasdame tegen die vanmiddag wel weer met Max wil zwemmen. Max slaat het aanbod af. Ze stapt met haar zoontje op de brommer , een lift slaat Max zeker niet af.
We lopen naar het huis van Rian, lekker druk daar. Rian duikt meteen het land op, als hij hoort dat we voor de Durian komen.
Na de lunch eten we deze lekker op ons terras op. We zwemmen nog wat, duiken wat verloren kaarten op.
De avond begint met een tropisch tegen buitje.
Na het avondeten speelt max de laatste potjes Uno met Johan. Als we willen gaan slapen begint het weer flink te regenen.
Max vind het maar niks, hij slaapt die nacht erg onrustig. Bijkomend probleem is dat ie onder de (muggen)bulten zit.
Suus.

1. Papa en mama:
    15 juli 2015
    papa loopt het water in zijn mond als hij dit leest Durian........Wat sneu voor Max ,die bulten jeuken natuurlijk een extra zoen voor hem en nu op naar het volgende avontuur....liefs van ons en we wachten gespannen af, op de volgende episode........