Rambuttri Road.

30 juni 2015 - Bangkok, Thailand

Gisteren, na uitgebreid ontbijt, uitgecheckt bij het hotel,
De tassen daar achtergelaten, en iets verderop even naar een hindoe tempel geweest. Er worden daar complete warme maaltijden geofferd.
Daarna met de skytrain naar een paar shopping centres geweest.
Wát een moderne toestand. Megagrote ledreclame overal promo schermen.
Je verwacht het eigenlijk niet zo modern.Bestellen!
Rolls Royce in de showroom, MC Laren, Masserati. Bergen elektronica en luxigheid.
In een andere mall iets verderop gelunched. Een soort creditcard opladen met wat bath's en dan kiezen uit wel 50 aanbieders met ieder z'n eigen specialiteiten koreaans, thais, chinees enz. Ieders een maaltijdSiam Paragon met drinken voor zo'n 6 euro samen...
Nog even verder gekeken en een taxi genomen naar het hotel om de spullen te pakken.
Daar met met een andere taxi naar Rambrutri Road.
Natuurlijk net met de spits. Maar na enkele opstoppingen ( de chauffeur trakteerde nog op gebakken banaan die hij in de file kocht.
Daarna waren we snel bij Rambrutri Road aangekomen.
Er hangt hier een relaxte sfeer met veel stalletjes voor eten, drinken, souvenirs en meer. Een beetje als Khao San Road, maar dan wat rustiger.
Onze guesthouse ligt een beetje van de straat af, en is een kleine oase.
's avonds lekker in de straat gegeten, en rond geslenterd.
Max wilde nog met de voeten in een vissebak samen met mij. Hebbenrelax we onze voeten af laten knagen door visjes, en Max heeft nog even zijn voeten laten masseren. Suus heeft een Thaise massage gehad, en is flink in elkaar getimmerd.